Bijna... - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Jessie Loon - WaarBenJij.nu Bijna... - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Jessie Loon - WaarBenJij.nu

Bijna...

Door: Jessie van Loon

Blijf op de hoogte en volg Jessie

11 September 2015 | Nederland, Drunen

Welkom op mijn reisblog!

Ja, daar zit ik dan. In het gezellige Drunen. Nog even dan, want over 4 dagen is het zover. Dan vlieg ik naar Sydney!

Ik heb er onwijs veel zin in. Al besef ik er nog niks van, het gaat toch echt gebeuren! Met mijn backpack ver volgeladen wacht ik op mijn grote avontuur. Gister dan toch echt mijn laatste werkdag gehad, vanavond nog heerlijk uiteten met mijn lieve vrienden en morgen nog een feestje. Nog even genieten van alle lieve mensen om mij heen en dan als de sodemieter naar Ozzy!

Ik hou jullie op de hoogte via deze blog, ik hoop dat jullie lekker zullen meegenieten van mijn reis. En stiekem ga ik jullie een beetje jaloers maken ;)

Bye!

• 11 September 2015 - 16:03

Ilse Van Liempd:

Hoi Jessie,

Ik wil je een hele goede reis down under wensen. Veel plezier, geniet ervan en kom straks lekker met die backpack vol ervaringen, herinneringen en indrukken weer terug. Maar voor nu: een goede reis en veel plezier!

Groetjes ilse

• 11 September 2015 - 17:00

Nelly :

Dat word leuk Jessie succes

• 11 September 2015 - 18:58

Nel:

Hoi Jessie.
    Wauw zeg, jij gaat het grote avontuur tegemoet.
    Ik wens je onwijs veel plezier en een hele goede reis.
    Lieve groetjes
    Nel van den Berg

• 11 September 2015 - 19:51

Leontine Schreuder:

Ha Jessie,

Goeie reis. We gaan je blog met belangstelling volgen.

Liefs van ons!

• 11 September 2015 - 20:10

Dianne:

Leuk Jessie! Ik ga je volgen! :-)

• 11 September 2015 - 20:50

Renee:

Wat super spannend en wat leuk zo'n blog. Heel goede reis toegewenst en pas goed op jezelf!!! Veel groetjes, Jeroen, Renee en de kindjes (die hopelijk binnenkort op jullie trampoline kunnen springen....hij staat bijna)

• 11 September 2015 - 21:16

Ingrid Van Logten:

Heel veel plezier Down Under. Heel veel groetjes van een oude juf

• 11 September 2015 - 21:31

Corrie Rijkers:

Hoi Jessie, ik wens je een hele fijne tijd down under..goede reis en maak er een onvergetelijk verblijf van! En vooral genieten.

• 11 September 2015 - 22:52

Ruth:

Gaaf joh!
    Heel veel plezier, mooie ervaringen en succes!
    Liefs Ruth en de mannen

• 12 September 2015 - 11:20

Bo Pelders:

Super leuk dat je gaat schrijven over je avonturen, ik zal ze allemaal gaan lezen :) Alvast een fijne reis, heel veel plezier daar en geniet ervan! <3

• 12 September 2015 - 12:55

Marjon Beekmans :

Dat wordt een top-avontuur, veel plezier Jessie !

• 15 September 2015 - 19:49

Anja Van Dommelen:

Nou meissie, na veel en lang werken is het dan zover. Echt super gaaf joh. Geniet van dit geweldige avontuur in down under. Dit ga je nooit meer vergeten. Have fun xx

• 16 September 2015 - 22:04

Joos Van Hulten:

Hey Jessie,
    Waarschijnlijk ben je nu nog onderweg, maar ik ga alle blogs lezen tot in de details ik heb er zin in en hoop er wat over te leren voor als ik zelf ga backpacken ;P

• 19 September 2015 - 18:47

Sabine Den Otter:

Hoi Jessie,

Heel veel plezier, geniet ervan!
    ik ga je zeker volgen want ben erg nieuwsgierig naar je avonturen.

• 27 September 2015 - 22:39

Lia Van Wezel:

Hoi Jessie, wat leuk van zo'n blog we blijven je volgen.